Sieć Netto promuje produkty nagrodzone certyfikatami „Doceń polskie” - MARKI WŁASNE

Netto promuje produkty marki własnej nagrodzone przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”. Przy wszystkich sklepach sieci już dostępne są informacje o zdobytych certyfikatach, a to dopiero początek działań zaplanowanych przez Netto. Podczas XXIV atestacji żywności godłami „Doceń polskie”- MARKI WŁASNE i tytułami TOP PRODUKT uhonorowano aż 24 produkty dostępne wyłącznie w sklepach tej sieci.

-  Dla konsumentów coraz ważniejszy jest kraj pochodzenia produktów i nie chodzi tylko o patriotyzm konsumencki, ale także o pragmatyczne podejście do zakupów - polskie produkty są po prostu smaczne i zdrowe. Godło zachęca do ich zakupu, więc oczywiste, że chcemy je wykorzystać w komunikacji - mówi Mariola Skolimowska, reprezentująca Netto Sp. z o.o. Podczas kwietniowej atestacji żywności, Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” uhonorowała 24 produkty dostępne w sklepach sieci Netto. Specjaliści z branży spożywczej nagrodzili kiełbasy, wędliny i szynki marki Bergio; sery Maduro; jogurt, kefir, masło, twarogi i śmietankę Miletto; pierniki Toremo; dżemy i powidła Rajski Sad; filety śledziowe Corsarro; serki Paradiso oraz majonez Quallio.


Przypomnijmy, że godła jakości programu „Doceń polskie” nie są nadawane automatycznie.Wszystkie produkty ubiegające się o zdobycie znaku jakości przechodzą dwuetapowy proces oceny. Pierwszy z nich polega na weryfikacji zgłoszenia: do audytu kwalifikowane są tylko artykuły posiadające tzw. polski akcent, wyrażający związek żywności z naszym krajem. Zasadnicza część oceny ma miejsce podczas organizowanych do kwartał certyfikacji. W trakcie tego wydarzenia członkowie komisji - Loży Ekspertów - indywidualnie sprawdzają każdy produkt. Jury przyznaje wyrobom punkty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Za każdą z tych trzech cech można zdobyć noty w skali od 1 do 10. Certyfikatem „Doceń polskie”/„Doceń polskie” - MARKI WŁASNE  premiowane są wyłącznie produkty, które uzyskają minimum 7,5 pkt, natomiast żywność z najwyższą możliwą liczą punktów (10) jest honorowana także tytułem TOP PRODUKT. Warto podkreślić, że Loża Ekspertów uhonorowała wszystkie produkty marki własnej Netto zgłoszone do oceny - zdobyły one zarówno znaki promocyjne, jak i tytuły TOP PRODUKT, co jednoznacznie świadczy o ich wysokiej jakości. 


Oferta sklepów Netto w ok. 95 proc. składa się z produktów od polskich dostawców. Markami własnymi sygnuje się szeroką gamę artykułów spożywczych, m.in. nabiał, wędliny, przyprawy, wody, mrożonki oraz ekskluzywną markę Premieur. Obecnie w Polsce funkcjonuje ponad 360 sklepów sieci Netto. Przy każdym z nich pojawił się plakat w formacie A0 informujący o zdobytych godłach jakości. - To dla nas nie tylko wielkie wyróżnienie, ale także możliwość promowania produktów, które je otrzymały. Informacje pojawiły się także w prasie, planujemy kampanię na billboardach, plakatach i w gazetkach produktowych - wylicza M. Skolimowska. Na tym jednak działania promocyjne sieci związane ze znakiem „Doceń polskie” się nie kończą. Netto planuje szerszą kampanię, trwającą 2 lata (na taki okres nadawane są certyfikaty jakości).


To kolejna kampania z udziałem godła jakości programu „Doceń polskie”. Wcześniej logotyp był widoczny m.in. na billboardach marek MLEKOVITA i Piwniczanka, a także w spocie telewizyjnym Oleju Kujawskiego. Godło programu jest zastrzeżone w Urzędzie Patentowym RP. Producenci nagrodzonej przez Lożę Ekspertów mogą wykorzystywać go na wszystkich polach eksploatacji. Dotychczas jest ono umieszczane m.in. w mediach społecznościowych, na opakowaniach nagrodzonych produktów, w materiałach reklamowych (ulotki, foldery, teczki etc), samochodach firmowych, reklamach, czy stoiskach wystawienniczych oraz sklepach firmowych. 

Pełna lista produktów nagrodzonych certyfikatem „Doceń polskie” - MARKI WŁASNE i tytułem TOP PRODUKT:



1. TOREMO Pierniki w czekoladzie deserowej

2. TOREMO Pierniki w czekoladzie mlecznej

3. Rajski Sad Powidła śliwkowe

4. Rajski Sad Dżem z czarnych porzeczek

5. Corsarro Filety śledziowe wiejskie w oleju

6. Corsarro Filety śledziowe z suszonymi pomidorami, ziołami

7. Paradiso Serek waniliowy

8. Paradiso Serek truskawkowy

9. Paradiso Serek brzoskwiniowy

10. Quallio Majonez luksusowy

11. Bergio Kiełbasa śląska

12. Bergio Kiełbasa jałowcowa

13. Bergio Frankfurterki surowe

14. Bergio Szynka szlachecka

15. Bergio Serdelki wieprzowe

16. Maduro ser Maasdamer plastry

17. Maduro ser Emmentaler plastry

18. Miletto Jogurt naturalny bez laktozy

19. Miletto Kefir naturalny

20. Miletto Masło osełka

21. Miletto Twaróg półtłusty

22. Miletto Twaróg tłusty

23. Miletto Twaróg chudy

24. Miletto Śmietanka 30 proc.

* * *

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

www.docenpolskie.pl

www.blog.docenpolskie.pl 


Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Klubu Szefów Kuchni. Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. 


* * *

KONTAKT:Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

www.docenpolskie.pl
Kontakt dla mediów:Anna Kozaanna.koza@adventure.media.plAdventure Media s. c. Agencja Public Relations www.adventure.media.pltel. 780 115 953 tel. 32 724 28 84 fax 32 417 01 70